Jak załatwić sprawę w czasie koronawirusa

Drukuj
Opublikowano: piątek, 08, maj 2020 Administrator

W związku z pandemią koronawirusa i ograniczonym dostępem osobistym do MODGiK informujemy, że:

 

1. Jeśli chcecie Państwo uzyskać kopię mapy zasadniczej w formie papierowej, należy wypełnić „wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (formularze P i P3, do pobrania na naszej stronie internetowej w zakładce „Pliki do pobrania”, w części „pliki dla interesantów”) i wraz z określeniem zasięgu zamawianej kopii przesłać na adres This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

(Prosimy koniecznie o podanie swojego adresu mailowego oraz telefonu kontaktowego). Po wykonaniu kopii dostaniecie Państwo na wskazany adres informację o wysokości opłaty. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu zamówione kopie prześlemy pocztą. W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem 91 4245 186 lub 91 4245 191.

 

2. Jeśli chcecie Państwo uzyskać kopię mapy zasadniczej w formie elektronicznej, wypełniony wniosek jw. należy przesłać na adres This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu zamówione pliki prześlemy drogą elektroniczną. W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem 91 4245 198.

 

3. Jeśli chcecie Państwo uzyskać wypisy, wyrysy, kartoteki z ewidencji gruntów i budynków należy wypełnić wniosek znajdujący się na naszej stronie internetowej w zakładce „Pliki do pobrania”, w części „Pliki dla interesantów” (wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów i budynków).

 

Wnioski można dostarczyć:

-pocztą mailową na adres This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , podpisane podpisem elektroniczym,

-poprzez ePUAP (Sprawy Ogólne -> Pismo ogólne do podmiotu publicznego),

-dostarczyć osobiście poprzez wrzucenie do urny znajdującej się przy wejściu,

-wysłać poczta na adres znajdujący się na stronie modgik.szczecin.pl.

 

Prosimy o podanie adresu mailowego oraz telefonu kontaktowego. Informację o wysokości opłaty otrzymają Państwo na wskazany adres mailowy. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu zamówione dokumenty prześlemy pocztą.

W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem 91 4245 193.

 

 

Liczba odsłon artykułów:
766952
Designed by Free Joomla Templates